środa, 17 października 2012

Drugie i trzecie życie palety

No i tak jak mówiłam, jak nie ma weny to nie ma, jak nie ma pomysłu to nie ma, a jak jest to znikąd pojawia się tak jak teraz. Miałam nie wchodzić na bloga ale nie potrafię. Muszę, on wzywa i domaga się dopieszczania postami. Tak więc paleta. Ta sama co drzewiej ale w innych odsłonach. Jak recykling to do dzieła.
Wiem, że powinnam zapisywać zdjęcia, bo wiem, że czasem znikają z postów a nie tylko kopiować wg uznania i potrzeb ale pod tym względem mam małego lenia. Chociaż moje się ostaną :)
Paleta - istota rzeczy



LEAD Technologies Inc. V1.01
LEAD Technologies Inc. V1.01









Źródło : apartmenttherapy.comhttp://greenopolis.com;designrulz.com design-decor-staging.compureandnoble.blogspot.com;

2 komentarze:

  1. Jak się ma głowe pełną pomysłów i wizje to można wszystko!Ale czy aby nasze palety nie są ekhmm gorszej jakości !??Bo jak mają mi w tyłek, nogi, drzazgi w chodzić to ja tam wolę na podłodze ,taki bezpośredni kontakt ;o)Trzeba oddać,pomysły czadowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to bierzemy papier ścierny lub inne tym podobne i szlifujemy do naszych potrzeb - wszystko się da zrobić.
      Wszystko :)

      Usuń