środa, 21 marca 2012

Płot - widziany inaczej

Wczoraj trafiłam na zdjęcie płotu tak radosnego w swojej wymowie, że dzisiaj nie mogłam się oprzeć temu tematowi.
To on :)

Czyż nie jest piękny.
Trudno czasem w naszej rzeczywistości pozwolić sobie na takie szaleństwo - wymogi, uzgodnienia, mentalność, dostosowanie itd. Kłody pod nogi :). Ale są takie miejsca, są takie płoty które mają w sobie to coś, mają w sobie szaleństwo i chwała tym odważnym za pomysł i spojrzenie na świat inaczej niż cała reszta.
To teraz miłe dla oka płoty, płotki - widziane inaczej.






Teraz trochę tradycji w pięknej oprawie.
Jak zobaczyłam te dwa zdjęcia - to odpłynęłam i dotykałam już tego piasku.




Endless




Jeśli przyglądasz się światu to zobaczysz, że wokół ciebie też są takie miejsca - tylko je zobacz :)

Źródło:curiousphotos.blogspot.comblog.webshots.comflickr.comhotintokyo.blogspot.comthepetalpusher.megosoutheast.about.comempressofdirt.blogspot.comfuckyeahlandscapes.tumblr.comsummitmusings.blogspot.comthepastoraldollmaker.blogspot.commonster-munch.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz