czwartek, 22 marca 2012

BĄDŹMY KREATYWNI CZ III

Powracam do szydełka, bo już się stęskniłam za pomysłami, kolorami, inspiracjami. Trochę udało mi się dokonać w międzyczasie, już niedługo i moje rzeczy dołączą do tego grona.
Ciągle mi się chce i ciągle szukam inspiracji i ciągle mam dwie ręce.
BĄDŹMY KREATYWNI - co może wyczarować szydełko :)







Crochet Round Pillow - orange

Crocheted Rag Rug From sheets and pillowcases +chair






Inspirujące, aż rączki wyrywają się do szydełka.

Źródło: highstreetblog.commypinkturtle.blogspot.comblairpeter.typepad.comdomoweinspiracjeiplany.blox.plcreativejewishmom.comknittingnestnews.comlarkcrafts.comcraftycrafty.tvmitchellanddent.com.aubypetra.nlcrafty-adventures.blogspot.com

1 komentarz:

  1. Fascynuja mnie nietypowe robotki. Jestem szdelkowym samoukiem. Duzo umiem ale do doskonalosci jeszcze mi wiele brakuje. Serdecznie pozrawiam.

    OdpowiedzUsuń