środa, 22 lutego 2012

Dziś w roli głównej Donna Wilson i moja cierpliwość

Sieć (siecio jedna ) gdzie jesteś ? Ja tu tyle ciekawych rzeczy mam a ty mi to robisz :( Gdzie jest nadajnik ?
Właściwie to ja nie o tym a o DONNIE WILSON czyli rzemiosło i tradycyjne techniki.
Donna Wilson jest cenioną brytyjską designerką w takim swojskim klimacie. Być może szkockie korzenie przyczyniły się do tak zachwycającego artystycznego rzemiosła. Koce, szaliki ,kubki, talerze, pluszaki, meble, różnorodność form, projektów, przeznaczenia. Różnorodność wykorzystywanych materiałów. A wszystko jest kolorowe i tak urocze i słodkie.
Brak mi połączeeeeenia, uuuuuuuu. Nie usnę a dokończę. Ja poczekam, ja mam czas !!!
Czekam ....................

Na dobry początek dnia. Wyobraź sobie jak się budzisz i twoje oczy widzą to :
Donna Wilson,

Właściwie gdyby nie ogrom cierpliwości to na tym bym skończyła i poleciła stronę
www.donnawilson.com
....................................... to wykropkowane miejsce to czas który upływa :)
Uwaga, uwaga za chwilę ciąg dalszy.

Jeśli czasem czujesz się samotny, zaproś Przyjaciół do domu albo ich sobie wyczaruj.


I jeszcze jedno, zwróćcie uwagę na tekturowe otoczenie. Powyżej mamy fotel i ramki.
Znakomita stylizacja wnętrza jest również poniżej. A na stole sama słodycz. I oczywiście są Przyjaciele.

rachaelsmith.net

Teraz przenieśmy się w świat kolorowych etno PUF
Każdy z pufów jest wykonany z wełny. Komfortowe siedziska pochodzą z kolekcji Zig Zag, Nos Da i Treecloud. Każda z serii składa się z trzech elementów o różnych wielkościach i miłych imionach Henry, Frank i Ernest.
Dziś siadam na Franku :)

Ja nadal jestem cierpliwa, choć od ostatniego zdjęcia minęło już sporo czasu.
........................................................................................................
Poddaję się.
Ciąg dalszy nastąpi :)

Źródło  : www.donnawilson.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz