niedziela, 6 stycznia 2013

Dobra kawa

Poniższe słowa znalazłam dzisiaj na blogu ( ? ) i z góry proszę o wybaczenie , ponieważ nie pamiętam gdzie to było, za to są godne zapamiętania :
ŻYCIE JEST ZBYT KRÓTKIE, ŻEBY PIĆ NIEDOBRĄ KAWĘ.

Dla tych co kawę kochają, smakują, celebrują, cieszą się każdym łykiem, traktują chwile z kawą jako rytuał w odpowiednim czasie, miejscu. Dla tych dla których dzień bez smaku kawy jest po prostu pozbawiony sensu czyli życie z kawą w tle lub nie :)




Źródło: pl.depositphotos.compantonedesign.blogspot.comdesignyoutrust.comfreepik.comcelebixy.plwesternrifleshooters.wordpress.com

3 komentarze:

  1. Ja uwielbiam kawę, ale tylko z mlekiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra kawa nie jest zła ;) zwłaszcza z rana kiedy ledwo mi się powieki trzymają otwarte ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj! Z przyjemnością( choć z poślizgiem) donoszę, że doceniłam Twe poczynania blogowe, przyznając Ci WYRÓŻNIENIE!!! Szczegóły u mnie. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń