poniedziałek, 28 stycznia 2013

Chodzi po głowie patchwork szydełkowy

Otworzyłam książkę wzory szydełkowe - kwadraty na różne sposoby i w głowie jakieś patchworki mi chodzą. Ale nie takie tam zwykłe kwadraty tylko takie bardziej skomplikowane. Już zrobiłam 10 fikuśnych i robię dalej. Albo szal albo narzutka, albo chusta. Jeszcze nie wiem. A przy okazji wchodzę sobie na stronę Fu i co i sama motywacja tam czeka. Bajkowo, kolorowo, szydełkowo.
To w takim razie łączę się i szukam dla siebie dodatkowej motywacji :)


Źródło: frexpaper.cometsy.comfacebook.comgeograph.ietruebluemeandyou.tumblr.compinterest.comthebaglady.tvfillesdufacteur.com;

7 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy :) Może też coś tak pokombinuję...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kombinuj, kombinuj , mnie też tyle rzeczy po głowie chodzi - tylko dodatkowe 24 h poproszę

      Usuń
  2. Ale piękności wyszperałaś w sieci! Torba marzenie..., ale mówisz, że Ty zaczynasz od szala, narzuty lub chusty? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak ja pewnie od szala zacznę, ale takie różności patchworkowe to w kontekście kolorystycznym, wzorów :) Zobaczymy co będzie później, w każdym razie w pamięci zewnętrznej zostaje :)

      Usuń
  3. ten z 3 go zdjęcia od dołu super koc,reszta to hmmm PRL em tchnie, ten czas nie wspominamy za dobrze!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też nie wspominam ale Ty mi nie mów że PRL był taki kolorowy :))

      Usuń
  4. boszszsz czwarty nie trzeci :o))

    OdpowiedzUsuń